Inspiratie

Sportbedrijf Rotterdam

01

Van plan tot uitvoering

Sportbedrijf Rotterdam exploiteert, onderhoudt en ondersteunt sportlocaties in heel de stad Rotterdam. Hun belofte is ‘iedereen in beweging’ krijgen. En laat dat nou ook ons doel zijn! Maar dan op het gebied van klantcontact optimaliseren. En zo zijn we met elkaar in contact gekomen. Hoe krijgen wij alle medewerkers op alle verschillende locaties van Sportbedrijf Rotterdam in beweging om nog klantgerichter te worden?

Savvii-salesstrategie_B-Partners

02

Quality Monitoring en Coaching

Een indrukwekkende foto van een al even indrukwekkend bedrijf. Deze lopende band van DPD Pakketservice vervoert dagelijks vele duizenden pakketjes voor transport binnen Nederland en ver daarbuiten. DPD wil niet alleen de beleving van de klant steeds verder optimaliseren, maar dat vooral sámen met het team doen. En daarmee zet je direct ook een vinkje achter de Employee Experience.

Savvii-salesstrategie_B-Partners

03

Klantcontactstrategie & Training

Een gouden FD Gazelle Award voor snelst groeiend middelgroot bedrijf regio Zuid. Iets om trots op te zijn. Maar misschien nog meer op de 4,41 (out of 5) op Trusted Shops die klanten geven aan voor hun service. Van een 3,6 naar een 4,3 in een korte tijd. Dan maak je echt snelle stappen. Laat dat maar aan sporters over.

Savvii-salesstrategie_B-Partners

04

Klant Contact Center verbeteren en uitbreiden

ZCN staat voor Zorgvervoercentrale Nederland. Voor de grootste zorgverzekeringen en het CAO organiseren zij het zittend zorgvervoer. Het KCC boekt honderden ritten in bij honderden onderaannemers. En dat inboeken gaat bijna altijd telefonisch. De doelgroep vindt het namelijk prettig om ‘een echt mens’ aan de lijn te krijgen.

Savvii-salesstrategie_B-Partners

05

Customer Service LOTT

Voor het booming sieradenmerk LOTT.Gioielli mochten wij de Customer Service onder de loep nemen en verder optimaliseren. Ze hebben zich namelijk ten doel gesteld de klant nog beter te kunnen helpen, via alle kanalen. Deze omnichannel strategie hebben wij verwerkt in een concreet actieplan.

BLOG

Begin met luisteren naar je medewerkers

We hebben onze mond vol van Customer Experience, exceeding expectations, klantgedrevenheid en customer care. De tekentafels van marketeers staan vol met ideeën over hoe we een authentieke beleving creëren. We bevinden ons middenin de ‘experience economie’ en overleven alleen als we een diepgaande relatie aangaan met onze klanten.

Savvii-salesstrategie_B-Partners

06

Savvii Salesstrategie & -Training

Savvii is de managed WordPress hosting provider van Europa. Savvii is klaar voor de volgende fase in hun bestaan en hebben de wens het salesproces verder te optimaliseren. Daarnaast willen ze een betere verbinding maken tussen de afdelingen sales, marketing en support. En laat dat nu juist het specialisme van B-Partners zijn.

BLOG

Customer Journey mapping: welke reis legt mijn klant af?

In onze vorige blog las je dat een goede marketingstrategie begint bij luisteren naar je medewerkers. Maar weet je eigenlijk ook welke behoeftes je klanten precies hebben? Tuurlijk, denk je waarschijnlijk. Maar toch ligt het nét wat ingewikkelder. Gelukkig zijn er een boel handvatten om daarachter te komen.

Case Klantenservice Verfwinkel.nl door B-Partners

07

Upgrade klantenservice Verfwinkel.nl

Verfwinkel.nl is een mooi, trots Helmonds bedrijf met een fijne club mensen. Met hun 80 jaar ervaring zijn ze dé marktleider op het gebied van verfartikelen. 

BLOG

Webshops: investeer in je klantenservice!

Juist in tijden waarin je qua omzet de wind mee hebt, merk je dat je organisatorisch niet klaar bent voor die (exponentiele) groei. Dat is wat veel webshops tijdens de Corona lockdown is overkomen. De groei van sommige van die webshops was gigantisch. En daarmee ook het aantal contactmomenten met de klant. Als je niet klaar bent voor die toename aan orders en contactmomenten, waar schuurt het dan het eerst? En ook het meest zichtbaar? Juist in het klantcontact, off- en online.