CASE | DPD

DPD Pakketservice

DPD Pakketservice

Een indrukwekkende foto van een al even indrukwekkend bedrijf. Deze lopende band vervoert dagelijks vele duizenden pakketjes voor transport binnen Nederland en ver daarbuiten. DPD wil niet alleen de beleving van de klant steeds verder optimaliseren, maar dat vooral sámen met het team doen. En daarmee zet je direct ook een vinkje achter de Employee Experience.

DPD biedt na de fases van onboarding en nesting, alle medewerkers van de Customer Service afdeling coaching momenten aan. Maandelijks wordt er tijd vrij gemaakt om de collega’s te coachen en te trainen. Medewerkers die het al goed doen, nog een beetje beter maken. Meenemen in Het Verhaal van DPD. Helpen in hun eigen ontwikkeling. Handvatten geven hoe zij in hun werk kunnen bijdragen aan de kernwaarden van DPD.

Want daarmee maak je niet alleen de klant blijer, je maakt het werk voor je mensen ook leuker! Als B-Partners hebben wij een rol mogen spelen in het coachen van deze fijne club mensen, maar hebben we samen ook de QM tooling verder doorontwikkeld.

Wees welkom in ons kantoor in de Gruyterfabriek.