CASE | LOTT

Lott

Customer Service onder de loep

You deserve a LOTT!

Voor het booming sieradenmerk LOTT.Gioielli mochten wij de Customer Service onder de loep nemen en verder optimaliseren. Ze hebben zich namelijk ten doel gesteld de klant nog beter te kunnen helpen, via alle kanalen. Deze omnichannel strategie hebben wij verwerkt in een concreet actieplan.
Hoe we dat hebben gedaan? We zijn gestart met een quick scan op het gebied van KlantBeleving, MerkBeleving en TeamBeleving. We hebben de klantreis onderzocht, advies gegeven op het gebied van automatisering en een training opgezet voor de medewerkers. Zodat ook zij de juiste waarden van het bedrijf in hun gedrag tot uiting laten komen.

“Dit is precies wat ik gehoopt had dat het zou opleveren. Een aantal quick wins hebben onze marketeers direct kunnen implementeren. En we zijn bezig met de aanschaf van de juiste omnichannel klantenservice software. Er heerst echt een andere vibe, nog klantgerichter dan we al waren!” Marc Teuben.
Niet alleen de sieraden zijn prachtig, maar wat een mooi bedrijf! We zijn onder de indruk van wat LOTT heeft opgebouwd en zijn het roerend met de slogan eens: “You deserve a LOTT!”

Wees welkom in ons kantoor in de Gruyterfabriek.