wat doen we

B-Partners is de expert op het gebied van het optimaliseren van je klantcontact. Om een 5**** review van je klanten en medewerkers te krijgen, moet Het Verhaal van je MERK, KLANT en TEAM in balans zijn met elkaar.

ADVISEREN

Van Customer Journey en Salesfunnel tot klantcontactstrategie

IMPLEMENTEREN

Processen, contact- en CRM software,

Rapportages; je medewerkers handvaten geven

ACTIVEREN

Van Belofte naar Bewijs: DISC sessies, trainingen Klantgericht communiceren, coachen van medewerkers en MT challenges

3B model B-Partners: merkbeleving, teambeleving, klantbeleving

Om zo het contact met je klanten nog duurzamer te maken. En de kosten te verlagen door onnodig klantcontact of herhaalverkeer te voorkomen, zonder dat de klanttevredenheid daalt.

We adviseren niet alleen hoe je alle lagen van je organisatie én mensen klantgerichter kunt maken, wij staan aan je zijde om het samen te doen.

B-Partners 3B model marketingstrategie

QUICK SCAN

We gaan ontdekken wat het vliegwiel is in jouw organisatie. We onderzoeken de 3 pijlers in een quick scan. Deze quick scan geeft heldere hands-on adviezen; van quick fixes tot proces- en organisatieverbeteringen. Gun jezelf een goede analyse van je organisatie en je mensen. Vanuit daar kun je je strategie verder vormgeven en klantcontact optimaliseren. En natuurlijk betrekken we je medewerkers in het proces.

DE VOLGENDE STAP…

Na de Quick Scan bekijken we samen op welk aspect van onze 3B methode we meer nadruk moeten leggen. Gaan we aan de slag met je Merkbeleving, Klantbeleving of Teambeleving. Of natuurlijk alle 3. Onze vertrekpositie is altijd het Klantcontact.

w

MERK beleving

Hoe zet je jouw product of dienst in de markt? Ken je je doelgroep en weet je waar je doelgroep behoefte aan heeft? Wij helpen je graag bij deze vraagstukken om een praktisch marketingplan neer te zetten. Met een heldere missie, visie, merkwaarden en klantbelofte. Essentieel hierbij is je medewerkers in het proces mee te nemen, zodat het gedragen en gevoeld wordt. En Het Verhaal door je mensen verteld wordt.

KLANT beleving

Oprechte interesse in de leefwereld van de klant, hun uitdagingen en behoeftes. Je wil tenslotte waarde toevoegen daar waar de klant het nodig heeft. Dit zorgt niet alleen direct voor een beter resultaat, maar je bouwt ook een duurzame klantrelatie op.

We stellen de ideale customer journey voor je samen per klant doelgroep. Want een bijzondere beleving zorgt voor een blijvende herinnering.

Daarnaast brengen we je huidige salesproces in kaart, behouden wat goed is en bouwen uit wat verbeterd kan worden. We trainen je salesteam en zorgen ervoor, dat zij met de juiste inzichten het hart van je klant raken.

TEAM beleving

Je hebt veel energie gestoken in het vaststellen van je merk en je merkwaarden die passen bij het verhaal van je organisatie. Maar wat is het verhaal van je team? Welke cultuur heerst er in de organisatie? Hoe zorg je ervoor dat deze waarden doorleefd worden door je team? Dat ze tastbaar worden voor degene die het meeste contact hebben met je klanten?

B-Partners

Gruyterfabriek
Veemarktkade 8
5222 AE ’s-Hertogenbosch

Logo B-Partners

Petula
06-19628527
LinkedIn 

Nancy
06-29379301 
LinkedIn
 

info@b-partners.nl

 

document.addEventListener('wpcf7mailsent', function( event ) { location = 'https://b-partners.nl/bedankt/'; }, false );