B-Partners in klantgedreven ondernemen

B-Partners

Wat doen we?

Mensen maken het verschil. Altijd.

Wij creëren een klantgedreven cultuur door met leiders mee te denken en medewerkers mee te nemen. We brengen jouw organisatie, stap voor stap, in beweging.

Daarbij zijn Klant en Team onlosmakelijk met elkaar verbonden: welke beleving biedt je team en wat merkt de klant daarvan?

B-Partners in klantgedreven ondernemen

Hoe kunnen wij je daarbij helpen?

Meten

= Weten. In het wilde weg verbeteren is zonde van je tijd, energie en geld. Achterhaal eerst waar en wanneer je echt het verschil maakt voor je klanten en/of je (toekomstige) medewerkers. En stel daarna pas je actieplan op. Hoe wij je kunnen helpen:

  • KlantGEDREVEN- quick scan van je organisatie
  • Kwantitatief en kwantitatief klant-en medewerker onderzoek
  • Customer Service quick scan

Versterken

Op basis van data en inzichten, gaan we aan de slag met het verbeteren van de strategie of inrichting van de processen. Met als doel kaders te creëren waar al je medewerkers invulling aan kunnen geven:

  • Klantgedreven op 1 A4 – canvas
  • Klantprocessen optimaliseren (klantbelofte, klantreizen en -persona, kanaalstrategie)
  • Customer Service upgrade: van Service naar Experience center
  • Interim CX, L&D of CS manager

 

    Activeren

    Time for action! Goede intenties zonder actie veranderen niets in gedrag. Dus we gaan over tot het activeren van je medewerkers. Want zij maken het verschil. Altijd.

    • Kick-on inspiratiesessie
    • Interne communicatie verandermanagement
    • (klantgericht) Leiderschap
    • Betrokken medewerkers; training en coaching
    • DISC: teams in beweging

      Groeien

      Het doel is een duurzame verandering en dus doorgaande groei. Dat doen we door te borgen in de gehele organisatie wat is ingezet. We zijn namelijk partners en geen consultant. Voor duurzame verandering:

      • Interim ondersteuning
      • Terugkerende scan/thermometer
      • Kwaliteitsmonitor (QM) voor Customer Service

       

      Klant aan het woord

      Dit is precies wat ik gehoopt had dat het zou opleveren. Een aantal quick wins hebben onze marketeers direct kunnen implementeren. En we zijn bezig met de aanschaf van de juiste omnichannel klantenservice software. Er heerst echt een andere vibe, nog klantgerichter dan we al waren!” – Marc Teuben

      B-Partners. In klantgedreven ondernemen.

      En wat levert het op?

      N

      Merkbare en Meetbare verandering: meer betrokken medewerkers (de achterdeur is dicht!)

      N

      Klantgericht Leiderschap: een klantgedreven cultuur

      N

      Customer & Employee Xperience strategie: een pragmatisch actieplan met een duidelijk doel

      N

      Beter resultaat: groei in omzet & verbetering rendement

      B-Partners. Samen klantgedreven ondernemen.

      Wanna B-Partners om je bedrijf naar een hoger niveau te brengen? Wij staan voor je klaar!