Wat doen we

Betrokken medewerkers zorgen voor blije klanten. Wij creëren een klantGedreven cultuur door met leiders mee te denken en medewerkers mee te nemen. We brengen jouw organisatie in beweging om Klantgericht(er) te worden. Van intentie naar impact!  

w

Merkbeleving

Op basis van jouw bedrijfsstrategie maken we een doorvertaling naar ons ‘CX Strategie op 1A4’, inclusief Leidende doelen, Beloftes en Ambitie

  • CX Strategie op 1A4
  • Klantgedreven inspiratiesessie
  • Branding & Positionering
  • Interne communicatie en visualisatie
  • Changemanagement

     

    Klantbeleving

    Weet je precies wie je klant is? En waar ie van wakker ligt of juist van droomt? Pas als je weet welke behoefte je vervult

    • Kwalitatief en kwantitatief klantonderzoek (NPS, Klantsafari, CSAT of CES)
    • Klantpersona
    • Klantreizen

    Teambeleving

     Hoe kunnen je mensen bijdragen aan de optimale klantbeleving?

    • DISC Masterclass en analyse
    • Trainingen klantGedreven communiceren 
    • Executive Coaching & Coaching on-the-job
    • Leiderschapsprogramma’s; oa Situationeel leiderschap & Secure base leiderschap
    • Interim CX of Klantservice manager
    • Kwalitatief en kwantitatief medewerker onderzoek

     

    We bieden maatwerk

    Onze no-nonsense aanpak is gericht op concrete resultaten. We doen onderzoek om inzicht te krijgen in de klantgerichtheid en ontwikkelen een strategie die past bij de klantbelofte en bedrijfsdoelstellingen. Ook begeleiden we de implementatie van de strategie om samen met het team aan een klantgerichte cultuur te werken. Onze trainingen en coaching ondersteunen leiders en teams om klantgericht denken en handelen te omarmen. Verder bieden we interim-oplossingen om continuïteit en expertise te waarborgen tijdens de transformatie.

    En wat levert het op?

    N

    Merkbare en Meetbare verandering: meer betrokken medewerkers (de achterdeur is dicht!)

    N

    Klantgericht Leiderschap: een klantgedreven cultuur

    N

    Customer & Employee Xperience strategie: een pragmatisch actieplan met een duidelijk doel

    N

    Beter resultaat: groei in omzet & verbetering rendement

    Ons doel? Meer waarde voor medewerkers, klanten én jouw business. En dat doen we op een inspirerende, no-nonsense manier – met een flinke dosis energie en plezier.

    Meer waarde voor de mens = meer waarde voor de business

    Heb je nog niet scherp, welke eerste stappen gezet kunnen worden? Dan starten we met een quickscan. In een paar dagen brengen we in kaart wat jouw bedrijf nodig heeft. Vervolgens begeleiden we je van strategie tot implementatie.
    Wij creëren een klantGedreven cultuur door met leiders mee te denken en medewerkers mee te nemen.  We zorgen voor duurzame resultaten, door de verbinding tussen medewerker en klant te versterken.
    3B model B-Partners: merkbeleving, teambeleving, klantbeleving
    {

    Klanten aan het woord

    Dit is precies wat ik gehoopt had dat het zou opleveren. Een aantal quick wins hebben onze marketeers direct kunnen implementeren. En we zijn bezig met de aanschaf van de juiste omnichannel klantenservice software. Er heerst echt een andere vibe, nog klantgerichter dan we al waren!”

    – Marc Teuben

    Wanna B-Partners om je bedrijf naar een hoger niveau te brengen? Wij staan voor je klaar!

    B-Partners. Samen klantgedreven ondernemen.