B-Partners
Inspiratie
Bij B-Partners delen we graag onze ervaringen, klantverhalen en praktische tips om jou te inspireren en verder te helpen. Ontdek hoe wij samen met onze klanten impact maken!
Klantcases
Sportbedrijf Rotterdam | Van plan tot uitvoering
Sportbedrijf Rotterdam exploiteert, onderhoudt en ondersteunt sportlocaties in heel de stad Rotterdam. Hun belofte is ‘iedereen in beweging’...
ZCN | Optimalisatie
ZCN staat voor Zorgvervoercentrale Nederland. Voor de grootste zorgverzekeringen en het COA organiseren zij het zittend zorgvervoer. Het KCC boekt...
DPD Pakketservice | Klant- en Teambeleving
Een indrukwekkende foto van een al even indrukwekkend bedrijf. Deze lopende band vervoert dagelijks vele duizenden pakketjes voor transport binnen...
Betersport | “Back to work-out”
Een gouden FD Gazelle Award voor snelst groeiend middelgroot bedrijf regio Zuid. Iets om trots op te zijn. Maar misschien nog meer op de 4,3 (out of...
LOTT | Customer service onder de loep
You deserve a LOTT! Voor het booming sieradenmerk LOTT.Gioielli mochten wij de Customer Service onder de loep nemen en verder optimaliseren. Ze...
Verfwinkel.nl | Upgrade klantenservice
Verfwinkel.nl is een mooi, trots Helmonds bedrijf met een fijne club mensen. Met hun 80 jaar ervaring zijn ze dé marktleider op het gebied van...
Blogs
De kracht van klantgedrevenheid | Een samenwerking tussen Cloudoe & B-Partners
Balans tussen merkbeleving, klantbeleving en medewerkerbeleving. Balans In een wereld waar klanttevredenheid de sleutel is tot zakelijk succes, wordt het...
Verhoog de Beleving bij medewerker en klant | De gouden samenwerking tussen CYS en B-Partners
De uitgangspunten bij zowel CYS als B-Partners zijn hetzelfde, op expertise en kennis vullen we elkaar aan. Het doel van ons beiden is de Beleving bij...
Van CX aan de keukentafel naar een CX-bureau | Huxam Interview
Het begint allemaal aan de keukentafel. Twee zussen, Petula en Nancy Bodar, delen hun ervaringen en ideeën hoe klantbeleving veel beter kan. De ene vanuit de...
Begin met luisteren naar je medewerkers
We hebben onze mond vol van Customer Experience, exceeding expectations, klantgedreven en customer care. De tekentafels van marketeers staan vol met ideeën...
Webshops: investeer in je klantenservice!
Juist in tijden waarin je qua omzet de wind mee hebt, merk je dat je organisatorisch niet klaar bent voor die (exponentiele) groei. Dat is wat veel webshops...
Customer journey mapping: welke reis legt mijn klant af?
In onze vorige blog las je dat een goede marketingstrategie begint bij luisteren naar je medewerkers. Maar weet je eigenlijk ook welke behoeftes je klanten...