training & Coaching
De kwaliteiten van je team om een klant te lezen, te doorgronden en werkelijk te begrijpen is cruciaal om klantgericht te ondernemen. Zij zijn je visitekaartje, je ogen en oren met de markt. Je grootste vermogen. Niet voor niets, dat wij het van belang vinden om je team de juiste skills en vaardigheden mee te geven om te bouwen aan een waardevolle klantrelatie. Onze trainingen zijn op maat gemaakt, pragmatisch en inspirerend.
De training heeft me inzichten en handvatten gegeven die ik meteen kan toepassen in mijn praktijk
We hebben ervaring in zowel offline als online trainingen. Samen met jou bekijken we wat het beste bij je past of het meest geschikt is op dat moment. Trainingen waarvoor je bij ons terecht kunt:
- Het gesprek met je klant; basis communicatieregels die je moet beheersen
- Klantgericht communiceren; bouwen aan een waardevolle klantrelatie
- Verkoop met waarde; bouwen aan een duurzame klantrelatie
- Van klanten naar ambassadeurs
- Inspirerend leidinggeven aan klantgerichte teams
- Online presenteren en teamcoaching
1-op-1 coaching kan net een extra zetje in de rug geven om meer uit je mensen te halen, een samenwerking prettiger te laten verlopen of andere uitdagingen aan te gaan. Bij coaching-on-the job worden praktische inzichten meteen in de praktijk gebracht.
De team- of individuele coaching nog meer kracht bijzetten? Wij zijn gecertificeerd in de DISC en Drijfveer analyse. Een bewezen manier om persoonskenmerken, gedrag en teamdynamieken goed in kaart te brengen. Hoe we dit in jouw organisatie kunnen toepassen, leggen we graag uit.
B-Partners
Gruyterfabriek
Veemarktkade 8
5222 AE ’s-Hertogenbosch
Disclaimer